onsdag den 24. april 2013

Room Tour: Caroline







Søde Caroline, der blogger på Less Is More, har sendt billeder og tekst om hendes værelse. Jeg synes at hendes værelse er virkelig fint! Det er meget simpelt, men samtidig meget personligt. Det er hendes blog også, og den kan I finde lige HER
Caroline skrev selv det her om sit værelse:

Jeg tilbringer forholdsvis meget tid på mit værelse, så det er vigtigt for mig, at der er dejligt og rart at være. Dog roder der også en gang i mellem, hehe. Jeg kan godt lide minimalistisk indretning med et strejf af noget personligt. Det afspejler sig sjovt nok i mit værelse. Jeg har nogle fine blade stående på to helt enkle hylder, som har nogle af de samme farver som mit sengetøj, som jeg iøvrigt er rigtig glad for. Mit tøj stativ, samt bøjler er fra HAY, og udstiller mit tøj rigtig fint. Det lille træbord, købte jeg på et loppemarked til næsten ingen penge, det giver en masse personlighed til værelset, og bryder ligesom det "ordenlige." Nogle af mine tasker har jeg stående ved siden af en masse blade. Udover det man ser på billederne har jeg også et fjernsyn, et skab, og nogle wallsstickers (prikker i samme farver som bladene) hængende. Jeg er rigtig glad for mit værelse, men ind i mellem flytter jeg rundt, og laver om. Da den samme indretning i for lang tid, hurtigt bliver kedeligt for mig. 

Har du et fint værelse, som du gerne vil vise mine læsere? Så send en mail med billeder og tekst til min mail: mariejosiasen@hotmail.com

20 kommentarer:

  1. Min første tanke var også: "Hvor er det fint, men godt nok meget spartansk/minimalistisk" :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. PS: Kan rigtigt godt lide denne serie af indlæg :D

      Slet
    2. Jeg synes værelset er enormt fint! :-)

      Jeg er glad for at du kan lide indlæggene - og tak fordi du tager dig tid til at skrive det.

      Slet
  2. Jeg er simpelthen vild med den her serie indlæg. De er meget inspirerende!

    Vildt fint værelse - og Less Is More passer da ikke kun på hendes blog, men også hendes stil!

    Katrine B
    http://bagkatrineb.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den gode respons på indlæggene! Jeg nyder at lave dem, så det er dejligt at der også bliver taget godt imod dem!

      Og du har ret i forhold til Caroline. Less Is More beskriver hende rigtig godt!

      Slet
  3. Rigtig fint! :-) sådan en værelse man gerne selv vil have, men som man ikke har ideer nok til!

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et flot værelse, hun har(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Super fin værelse - og hold da helt op hvor JEG ELSKER den måde du har sat dine blade på hylderne :D det ser bare rocker fedt ud og giver noget farve og liv :D skønt
    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Værelset er ikke mit, men bloggeren Carolines. Men jeg er sikker på at hun er meget glad for de søde ord! :-)

      Slet
  6. Virkelig et fint og stilrent værelse du har! ;-)

    Vi har lige lavet en blog, så hvis du vil tage et kig forbi vil vi blive glade.
    Knus
    http://amaliexamalie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ikke mit, men jeg er meget enig i at det er fint :-)

      Slet
  7. super super super fine billeder!

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem skal du takke Caroline for, der er indehaver af det fine værelse :-)

      Slet
  8. virkelig fedt værelse du har?

    skal vi følges?

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Igen; jeg er sikker på at Caroline er glad for de søde ord om hendes værelse, men det er ikke mit :-)

      Jeg kigger forbi din blog!

      Slet
  9. Jeg er super glad for alle de søde ord! Det varmer virkelig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Caroline!
      virkelig flot værelse værelse du har, jeg er meget imponeret!

      det tøjstativ der er med på et af billederne, ved du hvor det er fra?
      knus Emma <3

      Slet
  10. Hvor er bøjlerne fra :-) ?

    SvarSlet