tirsdag den 16. april 2013

Room Tour: Ida










Den søde blogger Ida, har mailet til mig, at hun også gerne vil være med i projektet, og det er jeg super glad for. Jeg har for nylig opdaget hendes blog, men den er super fin og meget enkel - hvilket jeg sætter stor pris på. Jeg synes I hvert fald i skal kigge forbi Idas blog HER. Her er hvad Ida skrev til mig om hendes værelse:

Jeg elsker virkelig mit værelse, og bruger enormt meget tid på det! Jeg kan sidde heroppe det meste af dagen. Bare tulle rundt, sms'e, nyde udsigten, tage billeder eller noget helt andet. Mit værelse er jo som i kan se, meget småt! Da vi flyttede ind i huset, var jeg rigtig træt af at skulle have en af de mindste værelser, og jeg følgte ikke der var plads til alt det, jeg gerne ville have, men efter et stykke tid, synes jeg det er fedt, at det er så småt. Det gør det jo meget mere hyggeligt! Min stil er meget gammeldags, men alligevel moderne og elegant. Mange af møblerne er enten fra ikea eller genbrugsbutikker, loppemarkeder mm. Vi bor i et riiiiigtig gammelt hus, med gamle trægulve og døre. Og jeg synes derfor at det passer bedst med en gammeldags, men alligevel med små strejf af modernitets indretning. Jeg kan rigtig gode lide at have "D.I.Y" ting på værelset. F.eks. er min gamle mørkeblå stol fra et loppemarked, hvor jeg selv har syet en pude til den. Jeg bruger også gamle dåser til mine blyanter og har selv tegnet figurene i mine rammer. Jeg er super tilfreds med mit fantastiske værelse!

Hvad synes I om Idas værelse?

3 kommentarer:

  1. Rigtig fedt værelse, jeg synes specielt det ser rigtigt fedt ud med boghylden. Sådan en vil jeg også gerne have nu, hehe :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
  2. Elsker dit natbord og er vild med at du har sådan en verdens kort, det ligner total dem der er i skolen :D:D
    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med jer!
      Ville lige tillade mig at sige tak, for de søde ord om mit værelse:-D
      Mit verdenskort er et gammelt skolekort, som jeg har fået lov at få af pedellen fra vores skole!<3

      Kram Ida
      Idas-notebook.blogspot.dk

      Slet