lørdag den 6. april 2013

Softbras


Reel rækkefølge fra øverste venstre hjørne: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25

Lækkert undetøj kan man aldrig få for meget af, og jeg har her over lavet en collage med en masse forskellige, lækre softbras fra forskellige mærker. Softbras er min foretrukne bh type, da jeg både synes det er det flotteste, men også det, der er mest behageligt. 
Er I også vilde med softbras?
Har I en favorit?

You can't have too much underwear! Softbras are my favorite!

3 kommentarer:

  1. Ejer ikke en - men har flere gange tænkte at nu skulle jeg dælme have fat i en :D
    Det eneste jeg har udover alm. bh'er er de der tube-top-bh'er

    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald rigtig glad for mine! Jeg bruger næsten ikke de almindelige bh'er mere! Kun hvis jeg har en stram bluse på.. :-)

      Slet
    2. Okay :D - så må jeg se få fat i en :D

      Slet