søndag den 28. april 2013

Tumblr Pictures #9







Pictures from my tumblr mariejosiasen.tumblr.com

Klokken er 12:05 og jeg har lige sat mig med min frokost, efter veloverstået arbejde og træning. Jeg var oppe kvart over 6 for at nå at møde på arbejde fra 7 til 9. Efter arbejde stod den på et par timer i fitness, så jeg er pænt træt nu. Nu vil jeg læse lidt blogs, redigere lidt billeder og spise min frokost færdig. I løbet af i dag skal jeg have lavet lektier og forberedt mig på normal skoledag i morgen.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede billeder! :-)

    http://marianne-lr.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - du kan jo smutte forbi min tumblr hvis disse billeder er din "stil" :-)

      Slet
  2. fine inspirationsbilleder! :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  3. Kunne godt tænke mig at læse lidt mere om din træning, motivation osv. Syntes de få trænings-relaterede indlæg du har lavet indtil videre er rigtig inspirerende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det forslag! Jeg har tænkt mig at lave et indlæg med lidt idéer til noget træning hjemme, jeg skal bare lige finde tiden. Kunne det være noget? Og har du andre mere specifikke forslag? :-)

      Slet