onsdag den 28. august 2013

Busy Busy


Jeg har travlt for tiden. Meget travlt. Jeg går i skole, arbejder, laver lektier og træner en smule, når der er overskud til det. Jeg har været så klog at sige ja til en masse ekstravagter på arbejdet, samtidig med at lærerne har skruet op for mængden af lektier her efter sommerferien. Derudover drager jeg til Berlin på mandag med min klasse, og Rasmus har fødselsdag på lørdag. Al min stress og travlhed går ud over bloggen, og jeg har ikke tid og overskud til de voldsomt inspirerende og inovative indlæg. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men tiden og overskudet er der ikke. Derfor må I meget gerne skrive hvis I har idéer og ønsker til indlæg! Jeg vil hellere end gerne lave dem, min hjerne kan bare ikke finde på dem.

4 kommentarer:

  1. hvis du sådan VIRKELIG mangler ideer til bloggen ikk, så kunne du jo altid lave et lille indlæg om emmas fantastiske tumblr :D

    -just casually throwing it out there..

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg vil hellere lave et indlæg om Emmas fantastiske værelse - hvis det snart er muligt? :-)

      Slet
  2. Kender følelsen, står selv og skal på 9-klasses tur til Prag og så har jeg en masse at se til udenfor skolen og så er der lektierne. Man bliver hurtig tømt for ideer når man ikke rigtig har overskud til andet :/

    www.mettelerche.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret... Det lyder som om vi er i samme situation. God tur til Prag!:-)

      Slet