tirsdag den 6. august 2013

CaseApp MacBook Skin



I har allerede fået to indlæg i dag, men jeg kan simpelthen ikke dy mig for at vise jer det her med det samme! Det er lige kommet med posten, og jeg er simpelthen så glad for det! Jeg synes det er super fedt at kunne gøre sin MacBook mere personlig på den her måde. Samtidig beskytter skin'et også min elskede Mac for ridser. Skin'et er fra caseapp.dk, hvor man både kan designe covers til iPhones og skins til MacBooks med ens egne billeder. Kvaliteten af mit skin kan jeg ikke klage over. Billedet er kniv-skarpt og det var let at sætte på. Det sidste plus ved caseapp.dk er den hurtige levering og gratis fragt. Jeg har kun gode ting at sige om mit skin og caseapp.dk!

Sponsoreret indlæg

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare sejt! :o) Kunne været ret fedt at få min iphone pink eller lyserød, hihi!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget glad for det! Og det kunne det sikkert, hihi :-)

      Slet
  2. Hej.
    Jeg har en giveaway i gang, håber du har lyst til at deltage.
    http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger i hvert fald forbi din giveaway, men en anden gang vil jeg foretrække at du ikke bruger min blog som reklame for din :-)

      Slet