tirsdag den 13. august 2013

First Day Of School

jeans: Forever21 - t-shirt: Forever21 - shoes: Converse - bag: Puma - necklace: from USA

Første skoledag er overstået, og jeg er nu officelt 9. klasser. Jeg vil ikke lyve og sige at "det var godt at komme tilbage til skolen igen", for det var det ikke. Jeg var slet ikke færdig med at holde ferie, og tanken om et helt år mere i skolen, får mig til at krumme tæer. Niende klasse bliver fyldt med stress og lektier, så vi er helt klar til afgangsprøverne. Derefter skal jeg bare videre i livet. Prøve noget nyt og have hverdag et andet sted end på Tallerupskolen. Det her år skal overståes på den bedste måde, men det er ikke et år jeg glæder mig til. Jeg glæder mig til at få det afsluttet.

Er I startet og hvordan er det?

2 kommentarer:

  1. Har det på helt samme måde, er også lige begyndt i 9. Vores årsplan er bare fyldt helt op og pga. lockouten har vi fået mast noget som vi skulle have haft i 8. ind i planen, så der bliver ekstra meget vi skal nå :/ Men det er nu egentlig rart nok at tænke på at man snart er færdig med folkeskolen :)

    www.mettelerche.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis er vi ikke påvirkede af lockouten, men jeg synes nu stadig at lærerne har startet hårdt ud!

      Slet