søndag den 11. august 2013

GIVEAWAY: iMore Covers


For en uges tid siden viste jeg jer disse fine covers, som jeg havde fået tilsendt af imore.dk. Jeg har nu besluttet at bruge dem i en giveaway, da jeg simpelthen ikke får brugt 3 covers. Da der er tre vil der også være tre vindere, så chancerne er store. Vinderene bliver trukket d. 30 august
Som sædvanlig skal I:
  • like min facebookside HER
  • skrive i kommentarfeltet hvis der er noget I gerne ville se mere eller mindre af her på bloggen, samt navn, e-mail og hvilket cover I ønsker at vinde.
Sponsoreret indlæg

14 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt li' oppskriftene, og de bare "masser av bilder" innleggene! Mindre av. Hrm. Trening! Det gir mig bare dårlig samvittighed;)
    Jeg er selv helt pjattet med det kassetebånd cover, så håber da jeg er så heldig at jeg vinder det;)
    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mere træningsinspiration - da jeg trænger til et kærligt spark bagi :)

    Jeg ønsker mig isen :) - den feder ikke

    Mvh Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  3. ihh sikke en fin give away jeg er med og vil såååå gerne have iscoveret

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    blog www.regnbuemig.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fulgte din facebook side i forvejen og krydser stærkt fingre!
    Jeg kunne godt tænke mig, at se mere ''Billigt budget'' ting. Billige retter, kanon tilbud osv. Da jeg tit leder efter den slags indlæg :)

    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  5. ihh sikke en fin give away jeg er med og vil såååå gerne have iscoveret

    Synes det kunne være fedt med lidt efterårsinspiration til klædeskabets.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Hele tre vindere - hvor fedt ! Jeg kunne godt tænke mig lidt mere fashion (f.eks. outfit billeder eller favoritter på webshops), anbefalinger og DIYs. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager(-:
    Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig iscoveret
    Lvc7913@gmail.com

    SvarSlet
  8. deltager kunne godt tænke mig det is coveret
    kunne være fedt med personlige indlæg om dig
    også hvor du køber dit tøj henne og en masse outfits

    maloumus@sol.dk

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage! Jeg kunne godt tænke mig at vinde det stribede cover :)
    Jeg ved der er en del opskrifter, men jeg er helt pjattet med mad, så dem kan jeg altid bruge mange af :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg nyder din blog er så afvekslende, så fortsæt bare med det :-) jeg vil blive glad for alle tre covers.

    SvarSlet
  11. Uhh :D
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Flere Outfits ville være super!

    Det lyserøde med maling - Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne se mere af dine opskrifter og træningsindlæg!

    Jeg ønsker at vinde det der kassettebåndscover ;)
    Mie Louise Nielsen
    mielouisen@gmail.com

    SvarSlet