onsdag den 7. august 2013

GIVEAWAY: redbird.dk

Jeg var så heldig at få et gavekort på 200 kr. til redbird.dk, for at skrive et sponsoreret indlæg. Der er mange fine smykker på hjemmesiden, men desværre ikke noget der falder i min smag. Og så kan jeg ikke se nogen grund til at købe noget derinde. Derfor, kære læsere, har I nu mulighed for at vinde gavekortet.
Vinderen finder jeg søndag d. 23 august og for at være med skal I:
  • like min facebookside HER
  • skrive en kommentar til dette indlæg, der indeholder navn og e-mail, samt en eller flere grunde til at I følger min blog.

34 kommentarer:

  1. Jeg kan go li' oppskriftene best - og da spesielt morgenmadversjonen - men kan da også godt li' tone over inlægerne:D
    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg tror nok det var tegningerne der først fik mig til at kigge med... men nu synes jeg mere eller mindre det hele er lidt hyggeligt :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk
    gulde [snabela] ymail.com (min mail, spam-fjentlig version, men det burde være let at genkende) :)

    SvarSlet
  3. din blog er helt vildt unik og lige min stil og det er bare noget jeg elsker!
    isabella.juel.larsen@gmail.com
    knus Isa!

    SvarSlet
  4. Jeg kan virkelig godt lide dine opskrifter :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg kan rigtig godt lide dine opskrifter, og dine indlæg er kreative på det helt perfekte plan!

    Camilla Grubert,
    Camillaloegstrup@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg syntes du kommer med nogle interessante, spændende og inspirerende indlæg.
    Dine opskrifter er lækre og nemme. Derudover er din blog meget varierende, så der ikke tæt på, at være for meget af kun en ting og tilsidst - så er dine billeder rigtigt flotte.

    http://lkej.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Jeg følger bl.a. din blog pga. dine opskrifter og dine giveaways.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Spændende indlæg, masser af billeder og interessant :-)
    Jeg fulgte dig på Facebook i forvejen.

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg kan rigtig godt li dine opskrifter og specielt de sunde og dem som omhandler sundhed generelt. Og så finder jeg din blog meget inspirerende! :)

    Mvh. Mette / http://www.sommerfuglen-blog.blogspot.dk/
    metjakobsen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Katarina Hertzum:
    Jeg følger din blog fordi, at den er så personlig ;-)
    Jeg ELSKER den!
    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com

    Katarinahertzum@gmail.com

    SvarSlet
  11. Det er en rigtig skøn blog! Meget hyggelig og inspirerende :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg syntes det en hyggelig og sød blog du har (:
    Jeg kan især godt lide dine opskrifter.
    Laura Victoria Clausen
    Lvc7913@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger din blog fordi dine indlæg er gennemførte og super inspirerende, så jeg elsker at læse med, du er helt klart en af mine yndlings bloggere! :)

    Mette Lerche
    Mette-balle@hotmail.com

    www.mettelerche.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Jeg har først lige opdaget din blog, men opskrifterne ser spændende ud!

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Altid spændende og lækre opskrifter!
    kathrine0909@gmail.com

    Kathrine H. Hansen

    SvarSlet
  16. Jeg læser din blog fordi den er god! Ikk det helt store:D
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  17. hej sikke en lækker give away jeg er med!

    jeg følger dig fordi du har super gode indlæg om mad, dit liv og ikke mindst dine lækre give aways som forsøder din tilværelse og os som læsere:O)

    skøn dag

    SvarSlet
  18. Lækker giveaway! Jeg følger dig da jeg elsker din meget simple og søde indlæg.

    Frederikke Jensen
    Sentopia@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Helt bestemt dine skønne lækre opskrifter :-)
    Mvh Mia F
    mia.henriette75@gmail.com

    SvarSlet
  20. selinedam@hotmail.com

    Deltager :-)

    grundet opskrifter og giveaways

    SvarSlet
  21. Følger pga indretnings delen :D Det må der gerne være mere af :p

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Følger med pga opskrifterne :0)

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Rigtig gode opskrifter
    Mange hilsner
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg følger dig, fordi du altid har en masse inspirerende og gode opskrifter:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Følger din blog for de flotte fotos :-)

    SvarSlet
  26. Dine flotte fotos og opskrifter

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  27. jeg synes, du har nogle vildt flotte tegninger!
    (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  28. Du har en rigtig fin blog, skriver gode indlæg og har flotte stemningsfyldte billeder
    rebeccalinelarsen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg valgte at følge dig pga. dit indlæg omkring genbrug :-D Jeg ELSKER genbrug!

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    // www.millelove.com

    SvarSlet
  30. Jeg vælger at følge din blog, da jeg synes den er super fin, meget personlig og har indlæg som falder utrolig godt i min smag :-)

    Cirkeline Nielsen
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg elsker bare din blog og alt det du skriver om ;-)

    Dania Kader
    daniakaderofficial@gmail.com

    SvarSlet
  32. håber lige jeg kan nå at følge med også hehe

    jeg følger med fordi du altid har noget spændene på programmet og så er der super mange skønne opskrifter

    ha en super dejlig weekend

    knus fra Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  33. Fin give away! Jeg er ny følger, så har derfor ingen grund til at jeg følger dig, dog har jeg en grund til hvorfor at jeg vil følge dig. Fordi jeg håber på en masse inspiration, og af hvad jeg kan se, skriver du sådan noget som jeg kan lide at læse. Jeg håber på en masse indlæg fremover, og en masse inspiration.
    Held og lykke til alle.

    Knus Alberte - alberte211@gmail.com
    Cherciel.bloggersdelight.com

    SvarSlet