torsdag den 15. august 2013

Old Indian Bag



Den her taske skal ikke bare forestille at være indisk. Den er rent faktisk fra Indien. Min mor havde den med hjem, da hun, før hun mødte min far og fik mine brødre og jeg, var et halvt år på rundrejse i Indien med en veninde. Jeg har hørt mange historier fra deres tur, og sammen med de billeder og ting jeg har set derfra, har jeg her på det sidste haft enormt meget lyst til selv at rejse i dette spændende land. Det er meget anderledes end både Europa og Amerika, så det ville være vildt spændende at prøve at rejse øst på og opleve noget helt andet. Tasken synes jeg i hvert fald er vildt lækker, og jeg brugte den i dag som skoletaske.

Hvad synes I om den? Hvor vil I gerne rejse hen?

4 kommentarer:

  1. Den er fin! Rejste selv rundt i Indien to uger sidste år. Ikke et land jeg har lyst til at besøge igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er også hvad jeg har hørt... Desværre. For det ser ud til at være et spændende land ellers :-)

      Slet
  2. Den er super fin! :-)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - det synes jeg også :-)

      Slet