tirsdag den 13. august 2013

InstaMoments #3


Jeg har løbet morgentur i det smukkeste lys. Jeg har drukket drikkeskyr efter løbetur. Jeg har drømt mig væk til spændende steder i verden. Jeg har drukket iskaffe, spist skyr og læst i solen inden jeg skulle på arbejde. Jeg har drukket hjemmelavet latte og spist kirsebær. Jeg har modtaget et lækkert skin til min Mac. Jeg har klippet bukser til shorts. Jeg har nydt hjemmelavet koldskål og hjemmelavede kammerjunker, som jeg var ret stolt af at have lavet. Jeg har fundet en stor guldsmed sammen med Rasmus. Jeg har haft lange skygge-ben. Jeg har powerwalket forbi smuk natur. Jeg har bagt sunde boller. Jeg har spist hurtig og let aftensmad på arbejdet. Jeg har fotograferet flotte roser med vanddråber på. Jeg har nusset min meget kælne kat. Jeg har set en fin sommerfugl/natsværmer. Jeg har drukket kaffe. Jeg har arbejdet. Jeg har kørt i tog. Jeg har handlet ind ved grænsen med min far. Jeg har været på café med min far. Jeg har lavet god mad. Jeg har gået tur i skoven og ved en mark. Jeg har set mini-hindbær. Jeg har modtaget en pakke. Jeg har hygget med min hund og kat. Jeg har set atletik. Jeg har løbet i regnvejr. Jeg har drukket chai-te med søde små citater mens det regnede. Jeg har spist havregrød. Jeg har fået tilbud om kage i fitness, fordi Villy fyldte 80.

 Det er i store træk hvad den sidste tid af min ferie er gået med. I hvert fald hvis man spørger min instagram, hvor der dagligt bliver postet billeder.

2 kommentarer: