fredag den 23. august 2013

InstaMoments #4


Jeg har grint af min skøre kat. Jeg har tegnet. Jeg har drukket aften-te med min mor til sæsonpræmieren på De Unge Mødre. Jeg har drukket hjemmelavet latte. Jeg har trænet. Jeg har været med Malthe til fodboldtræning. Jeg har brugt min mors gamle taske fra Indien. Jeg har fået pakker. Jeg har spist skyr med nyplukkede brombær fra haven. Jeg har handlet lækker frugt og grønt på bazaren. Jeg har spillet spil og spist vandmelon og chokolade med min familie. Jeg har været på vej på arbejde, mens jeg allerede glædede mig til at jeg fik fri - aftenvagter er ikke altid det fedeste, når der er noget andet, man hellere vil. Jeg har talt ned til Berlin. Jeg har været til blomsterfestival i Odense. Jeg har spist pandekager fra et pandekagehus sammen med min familie inde i byen. Jeg har lavet den lækreste rugbrødssandwich med avokado, hytteost og laks. Jeg har gået ture. Jeg har spist god morgen-havregrød. Jeg har badet min hund. Jeg har haft levende lys tændt på en grå søndag. Jeg har drukket varm kakao og set film. Jeg har spist frugt. Jeg har arbejdet. Jeg har taget billeder af den fine buket, som min far gav min mor på deres bryllupsdag, samt min mors nye potteplanter. Jeg har løbet med Luca. Jeg har spist kage. Jeg har nusset Luca. Jeg har startet dagen med idræt i skolen. Jeg har hygget mig med mine brødre. Jeg har fundet gamle tidsfordrivs-tegninger i mine skolehæfter. Jeg har set et lille æg i skovbunden.

Hverdagen er i fuld gang, og instagram bliver opdateret flittigt. Jeg nyder stadig at bruge denne app, så hvis der er nogen af jer, der gerne vil følges, kan I smide jeres insta-navn i kommentarfeltet. Jeg hedder MarieJosiasen. Nu vil jeg tage i skole...

Senere bliver der trukket vinder af min giveaway, så det er sidste chance for at deltage HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar