tirsdag den 6. august 2013

Oatmeal Variations





 havregrød toppet med bagte kanel-æbler og skyr

havregrød toppet med en teske honning, vandmelon og galiamelon


havregrød toppet med rabarberkompot, vanilje-skyr og rabarbersirup


bær-havregrød (solbær, hindbær, ribs), toppet med lidt hakkede mandler og en smule akaciehonning


mynte-havregrød toppet med sød ananas


Jeg spiser virkelig meget havregrød! Så meget at Emma driller mig med det... Men jeg elsker nu min havregrød, og jeg er ikke i tvivl om at jeg kunne leve af det. Der er mange muligheder for at variere sin havregrød, og det er netop det jeg godt kan lide. Udover smagen, selvfølgelig. Jeg har delt nogle af mine opskrifter med jer, men hvis I skulle se dem alle, ville der komme en opskrift på bloggen stort set hver dag. Derfor har jeg nu sammensat det her indlæg. Dem der er vist før, har links under billederne, og hvis I gerne vil have opskriften på nogle af dem, der ikke er blevet vist herinde før, så må I lige smide en kommentar.
Hvad er jeres favorit-spise?

4 kommentarer:

  1. OMG! Det ser vildt lækkert ud (Og en del sundere, end når jeg putter en smørklat og sukker på)
    Sidder selv og nyder en morgensmoothie med frosne jordbær, frosne blåbær, lidt frossen spinat, bananer, mælk og lidt drikkeskyr med vanilje og brombær.
    Og en kop kaffe. Elsker kaffe. Kaffe kaffe kaffe. ^^

    Hav en dejlig dag (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Sund morgenmad er en god start på dagen - og med tilhørende kaffe bliver det ikke meget bedre!

      Slet
  2. Viiiild lækkert indlæg og har prøvet den variant med kakaopulver i havregrøden og det var SÅ godt!!
    Vil helt sikkert prøve nogle af de andre også! :))
    Elsker dine sunde madindlæg! :)

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun anbefale dem alle! Så det er bare om at komme i gang og eksperimentere lidt :-)
      Godt at du kan bruge mine indlæg ;-)

      Slet