lørdag den 17. august 2013

Odense Flower Festival









I formiddags var jeg inde i Odense sammen med min familie, hvor de ovenstående billeder er taget. Der er nemlig blomsterfestival inde i byen hen over weekenden, og det er fast tradition at vi er inde for at se de smukke blomster. Temaet for i år er "ud i den store verden" og der var derfor en masse opstillinger, der skulle repræsentere forskellige steder i verden. Det er enormt fint når byen sådan bliver pyntet op, og jeg vil anbefale folk at tage et smut forbi Odense næste gang der er blomsterfestival. Det er rigtig hyggeligt! Mine brødre fik hver købt en kødædende plante, hvilket også er noget vi har gjort flere år i træk. Det er også muligt at købe alle de fine blomster imorgen, hvor der vil være auktion om planterne.

2 kommentarer:

  1. Virkelig smukke billeder :-) vil gerne opleve blomsterfestivalen engang - Det burde kunne lade sig gøre eftersom jeg bor på Sydfyn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord om billederne:-) Og jeg kan KUN anbefale at du tager dig tid til at besøge festivalen næste år ;-)

      Slet