onsdag den 21. august 2013

Random Facts


Det er længe siden i har fået et personligt indlæg, så her kommer der en samling tilfældige udsagn om mig.

Jeg er enormt glad for matematik, og kan nærmest glæde mig til at gå i gang med en matematikaflevering. Jeg har haft 13 kaniner. Jeg elsker interiør og indretning, og har mange store drømme med hensyn til møbler og bolig i fremtiden. Det er klart møbler jeg vil prioritere at bruge penge på. Jeg har drømt om at blive arkitet siden jeg var ca. 10 år. Jeg har et enormt stort behov for struktur og overblik - jeg skal vide hvad jeg skal hvornår. Jeg kan ikke lide lakrids. Jeg kan blive irriteret på andre hvis de ikke tager ansvar og får planlagt ting, der også omhandler mig. Jeg har arbejdet i den lokale hal med rengøring og køkkentjans i knap et halvt år. Jeg har altid nydt at gå i skole, men jeg er ved at trænge til noget nyt, og glæder mig til at folkeskolen er slut. Det har været meget underligt at skulle acceptere at jeg ikke længere er så skole-glad som jeg ellers har været. Jeg elsker at lave og spise god (og gerne sund) mad. Jeg er bestemt ikke kræsen, men skaldyr og fisk, der smager for meget af hav bliver aldrig mig. Jeg kan ikke rulle min tunge sammen og lave en såkaldt "hotdog" - en ting mine brødre synes er enormt morsomt. Jeg er glad for at være aktiv, men det skal være i mit tempo - motionsdag på skolen er ikke noget jeg ser frem til. Jeg har stort set planlagt hele mit uddannelsesforløb, og har haft det i mange år. Jeg skal til Berlin på næste mandag med min klasse! Jeg hader rod, men er for doven til at rydde op.

Er der nogen punkter vi ligner hinanden på?

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog :-)
    Der er flere steder vi ligner hinanden:
    * Jeg elsker at lave og spise god (og gerne sund) mad.
    * Jeg er bestemt ikke kræsen, men skaldyr og fisk, der smager for meget af hav bliver aldrig mig.
    * Jeg hader rod, men er for doven til at rydde op.
    Haha, jeg elsker random facts! :-)

    Rigtig god dag.
    / Natacha
    www.natachasverden.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, godt at du kan bruge indlægget til noget :-) Også god dag til dig! Knus

      Slet