lørdag den 24. august 2013

Skinny Tomato Salad


Vi har nok alle fået serveret en tomat-salat med enten fetaost eller mozarella. Det er enormt velsmagende, og i og for sig også sundt nok, bortset fra at ost tit er en fed fornøjelse. På bloggen CoreFood så jeg denne opskrift på en mindre fed tomat-salat med hytteost, og måtte prøve det med det samme. Og hold nu op hvor er det godt! Jeg er færdig med at bruge mozarella og fetaost - hytteost er det nye! Faktisk levede jeg nærmest af denne salat i sommerferien.... Nu vil jeg lave videre på mine lektier, og senere tage op og træne, og derefter på arbejde. Hav en dejlig lørdag!

Opskrift til 1 person:
ca. 8 cherry tomater
1 spsk. hytteost
en sjat balsamico
lidt hakket basilikum
salt og peber
  1. Skær cherry tomaterne i kvarte.
  2. Rør dem sammen med hytteost, balsamico og basilikum i en si, og lad det stå lidt, så overskydende væske fra tomater og hytteost løber fra.
  3. Smag til med salt og peber, drys med lidt mere basilikum og server.

4 kommentarer:

  1. Fin blog du har!

    Jeg har en giveaway kørende lige nu, deltag!

    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/2013/08/giveaway/

    / Faymary, Villa villekulla xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg kigger forbi din giveaway

      Slet
  2. Ser super lækkert ud!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet