lørdag den 31. august 2013

Smoothielicious

smoothie med banan, frosne hindbær, vandmelon og en skefuld skyr (serveret med to hjemmelavede havrekiks og kirsebær)


smoothie med frossen vandmelon, frossen galiamelon og lidt skyr


smoothie med hindbær, solbær, en halv banan, lidt tykmælk og en smule honning


smoothie med banan, frosne jordbær, lidt juice og lidt neutral yoghurt


smoothie med frosne hindbær, skyr og en smule kærnemælk


smoothie med hindbær, skyr og hytteost (serveret med galiamelon)


smoothie med nektarin, blomme, skyr og mynte

smoothie med banan, frosne hindbær, brombær, A38 og æblemost (Rasmus, mor og jeg delte den, derfor er der 3 sugerør i)

smoothie med banan, pære, æble, galiamelon, frosne hindbær, frosne solbær, mynte og lidt vand


smoothie med banan, hindbær, kiwi, nektarin, æble, A38 og lidt vanilje

 smoothie med blommer, hindbær, figen, banan, æblejuice og A38

Smoothies er for mig nem, hurtig og lækker morgenmad. Det kan laves af det meste frugt, og smager godt i utallige kombinationer. Derfor smider jeg bare ting i blenderen, blender, smager evt. til med en smule sødemiddel og serverer. Så nemt! Ovenover kan I se nogle af de smoothies jeg har lavet. Hvis I vil have nærmere opskrifter, må I skrive en kommentar.
Den nederste smoothie er fra i morges, hvor jeg bare skulle have let morgenmad. Her om 5 min. kommer der nemlig gæster til Rasmus' fødselsdag, så jeg vil smutte igen med det samme. God lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar