tirsdag den 6. august 2013

Sportswear


Sportstøj har jeg selvfølgelig også købt "over there", og jeg endte ud med et par grå/neon farvede shorts fra Champion, der kan vendes, så man selv bestemmer om man går all in på neon farven, eller om man er mere til de grå, med antydningen af neon. Smart. Jeg fik også en sort top fra samme mærke i rigtig god kvalitet. Derudover blev det til en hvid t-shirt, 3/4 lange Nike Pro tights og korte Nike Pro tights fra Nike. Nike Pro tightsne kan kun anbefales! De er nok de mest behagelige træningsbukser jeg har haft, og jeg er så glad for at jeg købte begge længder.

Apropo træning: kunne I tænke jer en opdateret udgave af et indlæg om min træning?

2 kommentarer:

  1. wow, super lækkert tøj! Ej, ville ønske jeg havde noget så lækkert når jeg dyrker sport :)
    Skal vi følges?

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt betale sig at bruge penge på sportstøj! Det motiverer lige lidt ekstra at have noget lækkert på ;-) Jeg kigger forbi!

      Slet