lørdag den 14. september 2013

Baked Fruit

pære, æble, blomme og ananas bagt i ovnen med vanilje, hakket mynte og hjemmelavet brombærsirup, toppet med skyr og lidt mynte. Dertil kaffe med mælk.

Lige nu sidder jeg og spiser dette simple og lækre eftermiddagsmåltid, inden jeg skal på arbejde her klokken 16. Fra arbejde tager jeg direkte op og spiser hos en veninde og hendes familie sammen med min familie, og derfra tager vi højst sandsynligt videre til fest hos en fra klassen. Jeg har brugt hele min dag på lektier. Jeg har travlt i hverdagene, så det fungerer rigtig godt for mig at tage en halv eller en hel dag i weekenden, til at få samlet op på den kommende uges lektier. I morgen skal jeg ses med Kamilla for første gang siden hun tog på efterskole, og jeg glæder mig som et lille barn! 
Hvad bruger I weekenden på?

2 kommentarer:

  1. Bagt frugt er altid et hit, gerne med nødder og kanel - og så er jeg også fan af kaffe og skyr til (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmmh... ja, med nødder bliver det super!

      Slet