onsdag den 11. september 2013

Berlin Day 3




















Kurfürstendam var første stop på dag 3, for nu skulle der shoppes! Det var skønt at føle storbyen rigtigt, kigge i butikker og få brugt lidt af vores medbragte euro. På Kurfürstendam fik vi også viiiiiildt lækker frokost på en lille café, der hed Dean & David. De gik meget op i at maden var frisk, sund og nærende, så alt blev lavet fra bunden med lækre råvarer. Jeg ville spise der hver dag hvis jeg arbejde i nærheden - og det var der også mange forretningsfolk der gjorde! Vi nåede også lige at få os en Starbucks latté, inden det var zoo-tid! Her brugte vi hele eftermiddagen og fik både set dyrene og akvariet. Emma og jeg brugte også en halv time i solen, hvor vi fik os en tiltrængt is, og hvilket vores trætte shoppe-ben. Det var ret hyggeligt at gå rundt i zoo, og jeg har taget et hav af billeder, men her får I de bedste. Aftensmaden blev til china-box, som jeg spiste med Emma, Magnus og Niels.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar