lørdag den 7. september 2013

Black Blazer




I dag er jeg ret træt og til fødselsdag hos min moster, men derfor kan I nu godt få et indlæg alligevel. Det første jeg vil vise jer fra Berlin, er denne nye blazer fra H&M. En blazer har længe stået på listen over ting jeg gerne ville eje, men det har aldrig været noget jeg har ledt seriøst efter, da jeg tit synes at de enten er for stive i det, eller alt for dyre. Men da jeg så denne til 25 euro (svarende til ca. 200 danske kr.) i en tysk H&M, måtte jeg altså have den med hjem. Den er blød og i noget lækkert stof, der falder rigtig pænt. Jeg er meget glad for den!

I forhold til billeder fra min Berlin-tur skal de nok komme! Jeg glæder mig meget til at vise og fortælle om min tur, men jeg venter til jeg har alle billederne. For udover dem jeg selv har taget, har Emma og Magnus også taget en masse billeder. Så jeg venter lige til jeg har dem alle samlet, og så skal I nok få dem at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar