torsdag den 12. september 2013

Boyfriend Jeans


Jeg har længe syntes at tendensen med boyfriend jeans er ret lækker, og i Berlin fik jeg taget mig sammen til at købe et par. Mit problem var nemlig, at med det løse fit, var de for store i livet. Men disse fra Forever21 passer helt perfekt, og er løse uden at være alt for store. Det at de viser lidt ankel gør dem også lidt mere feminine, og sammen med mine nye sko og nye blazer, er det et virkelig fedt outfit! I Forever21 købte jeg også en sort basis t-shirt og en kongeblå tanktop, men de er altså for kedelige at vise.
Hvad synes I om mine nye boyfriend jeans?

I dag er jeg desværre syg, og tuller derfor bare rundt i joggingbukser. Jeg har skrantet lidt de sidste par dage, og besluttede derfor at blive hjemme idag for at komme ovenpå igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar