søndag den 1. september 2013

HAPPY BIRTHDAY RASMUS






Min kære bror fylder igen år. 11 år denne gang. Det er utroligt så stærkt tiden går, og så moden han pludselig er blevet. Pludselig kan han bare tage hjem fra skole selv, være alene hjemme i mange timer, cykle de 4 km til fodbold, og selv holde styr på aftaler med venner og sport. Og jeg synes ikke det er længe siden at han skulle køres til alt, og have bundet sine sko. Jeg forstår det ikke altid, men det at han bliver ældre, gør også at vi har mulighed for at lave flere og anderledes ting sammen. Rasmus er altid klar med en hjælpende hånd i køkkenet, en frisk løbetur eller brombær-pluk. Det er skønt at kunne lave sådanne ting sammen, og jeg nyder virkelig de timer og snakke jeg har med ham. Jeg må nyde det inde han bliver teenager og bare synes jeg er skide irriterende og storesøster-agtig. For let's face it - han er noget af det bedste jeg har, og jeg passer på ham og bekymrer mig om ham. Og det skal han nok blive træt af på et tidspunkt... Stort tillykke til Rasmus!

1 kommentar:

  1. Kæmpe stort tillykke med din "lille" bror. Tiden flyver bare afsted, det er helt ufatteligt!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet