søndag den 1. september 2013

InstaMoments #5


Jeg har haft lækker madpakke med i skole. Jeg har holdt frikvarter i det fineste solskin. Jeg har lavet elektrolyseforsøg i fysik/kemi. Jeg har plukket brombær. Jeg har været til fødselsdag hos min mormor. Jeg har lavet lektier. Jeg har snacket ananas efter træning. Jeg har stået i bod. Jeg har set Sigurd fra Sigurds Bjørnetime. Jeg har spist is en fredag aften med familien. Jeg har fået morgenmad i sengen. Jeg har set Malthe spille fodbold. Jeg har bekæmpet træthed med sort kaffe. Jeg har set underlige plante-ting. Jeg har været ude og gå tur i geografi. Jeg har vasket gulv. Jeg har spist toblerone efter en lang dag. Jeg har siddet i solen og spist eftermiddagsmad og drukket kaffe. Jeg har bagt poppy seed muffins til Rasmus fødseldag. Jeg har løbet tur med Luca og far. Jeg har også bagt kanelsnegle til fødselsdag. Jeg har drukket aften-te. Jeg har haft dalmatin-bukser på og været glad fordi den sidste skoledag inden Berlin var overstået. Jeg har drukket mere kaffe. Jeg har haft en flot arbejds-uniform på. Jeg har spist god aftensmad. Jeg har drukket smoothie. Jeg har bagt pandekager. Jeg har haft min junglekjole på til fødselsdag. Jeg har smagt de ting jeg har bagt. Jeg har dækket bord til 180 mennesker. Jeg har også vasket op efter 180 mennesker. Jeg har set fyrværkeri på arbejdet. Jeg har været på seriøs bær-pluk med min mor og en stige. 

Instagram bliver stadig opdateret flere gange dagligt, og her er der de seneste billeder. Imorgen drager jeg til Berlin med min klasse, og lige nu er jeg nervøs og spændt! Men samtidig glæder jeg mig og tror på, at det nok skal blive en god tur. Nu vil jeg sørge for at få pakket det sidste, og så ellers  bare hygge mig med min familie. Min mormor, bedstefar og moster er her nemlig, da det jo som sagt er Rasmus' rigtige fødselsdag idag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar