torsdag den 19. september 2013

InstaMoments #6


Jeg har været spændt, glad og nervøs over at det var nu, turen gik til Berlin! Jeg har fået tiltrængt morgenkaffe fra 7-eleven på Kolding Station. Jeg har kørt mange timer i bus. Jeg har haft internet-tid i lobbyen med Ane. Jeg har fået den bedste latte nogensinde! Jeg har drukket Starbucks Frappucino med søde veninder i solen. Jeg har købt nye sko og haft dem på. Jeg har været trist over at rejse hjem igen. Jeg har haft et helt outfit på med Berlin-køb. Jeg har gået tur med min mor i hendes barndomskvarter i fint vejr. Jeg har luftet Luca. Jeg har spist lækker aftensmad med min familie. Jeg har plukket brombær, tomater og vindruer i vores have. Jeg har brugt en regnvejrs eftermiddag foran brændeovnen med en god kop kaffe. Jeg har fået den første portion risengrød. Jeg har forsøgt at bekæmpe træthed med kaffe i sengen. Jeg har savnet Berlin og Starbucks kaffe. Jeg har været syg, og derfor læst en masse. Jeg har modtaget den lækreste sweater. Jeg har spist frosne ærter, da det er det, jeg har allermest lyst til, når jeg er syg. Jeg har haft syge-selskab af min kat. Jeg har været i Odense med Emma. Jeg har grint af Luca, der virkelig nød livet i Rasmus' seng lørdag morgen. Jeg har startet min weekend med god morgen-grød og læsning. Jeg har løbet på en lang, lige vej. Jeg har fået serveret vild frokost af Kamilla. Jeg har bagt den bedste(!) æbletærte med Kamilla. Jeg har taget billeder af fine, danske æbler, der skulle bruges til most og kage hjemme hos Kamilla. Jeg har drukket the på kolde eftermiddage. Jeg har fået et gevir. Jeg har spist ananas med mynte som aften-snack. Jeg har set en fin morgen-himmel på vej til skole. Jeg har haft virkelig lækker madpakke med i skole. Jeg har været på genbrugs-shopping. Jeg har købt platter.

Jeg har det nu meget godt for tiden, og I kan følge med i min hverdag på instagram, hvor jeg hedder MarieJosiasen. 
Hvad hedder I på instagram?

1 kommentar: