lørdag den 14. september 2013

Nowhere Fuzzy Knit




Årh, så blød og dejlig en sweater har jeg aldrig før haft! Nowhere er normalt også lidt (læs: meget) dyrere end hvad mit budget rækker til, i hvert fald hvis jeg også skal have råd til andre ting, men da der var udsalg på Nelly, og frøken Vild Kanin henviste dertil, måtte jeg altså slå til og købe den! 240 kr. måtte jeg slippe for denne inklusiv fragt, og jeg er mere end tilfreds. For en sweater, der normalt koster 649 kr, kan da kun være monster dejlig og blød. Og det er den! Den er kæmpe, varm og blød, og jeg ser den kombineret med stramme jeans eller skaterskirt. Normalt fryser jeg helt vildt, men jeg tror at denne sweater er løsningen. Jeg er (næsten) klar til kulde!

10 kommentarer:

  1. Overvejer helt vildt meget at købe den! Hvilken str. bestilte du den I?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også fuldstændig fantastisk dejlig og blød! Jeg købte min i str. S :-)

      Slet
    2. Kan du ikke poste nogle billeder hvor du har den på? Er den sådan meget oversize eller sidder den tæt?
      - undskyld de mange spørgsmål ;-)

      Slet
    3. Den sidder ikke tæt, men jeg vil anbefale at købe den i sin normale størrelse, da den er ret lang i ærmerne :-) Jeg skal se om jeg kan få tid til at tage et billede :-)
      - det er dejligt med spørgsmål! Interesserede læsere er de bedste læsere!

      Slet
    4. Okay tak:-) Overvejer lidt at købe den i XS, fordi ærmerne netop ser så lange ud, men ved bare ikke om den vil blive for lille:-) Men tak for dine svar :-)

      Slet
    5. Jeg vil anbefale at købe den i din normale størrelse. Den er lidt lang i ærmerne, men til gengæld er den også lidt "kort". Og det er lettere at skubbe ærmerne op, end at trække længden ned :-)

      Slet
  2. Årh, hvor er den bare lækker!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor er den fed!

    Knus Mia - kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet