søndag den 15. september 2013

Oatmeal Variations #4

havregrød toppet med abrikos, blomme, vindruer, kirsebær, brombær og ribs samt en smule akaciehonning

havregrød toppet med lidt peanutbutter, banan og optøede frosne hindbær

kanel/kardemomme/ingefær/vanilje-havregrød med æble, hasselnødder, mandler og kokos, toppet med vaniljeskyr

 ribs-havregrød toppet med vanilje-skyr, moste ribs og friske ribs

kanel-havregrød toppet med banan og en smule honning

 kakao-havregrød toppet med friske kirsebær, friske jordbær og en smule peanutbutter

All Bran-havregrød toppet med kirsebær

havregrød toppet med vanilje-skyr og varme hindbær og nektariner

havregrød toppet med et drys kakao, banan og peanutbutter/kakao-sauce


havregrød med Allbran, hakkede mandler, koskosmel og solsikkekerner, toppet med små vindruer, mirabeller, brombær og ahornsirup

Jeg spiser stadig uendelig meget havregrød, og har stadig uendelig mange idéer til nye variationer. Jeg er endnu ikke blevet træt af denne form for morgenmad, og har svært ved at se, hvornår jeg skulle blive træt af at spise det. Jeg er fan. Kæmpe fan. Nu vil jeg få ryddet lidt op, så jeg er klar til en ny uge. Det er ikke fordi jeg gider, men gøres det skal det jo. Jeg håber I er klar til en ny uge og nyder jeres søndag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar