mandag den 23. september 2013

Oatmeal Variations #5

 nutella-havregrød (lavet i et næsten tomt nutella glas), toppet med banan og hakkede hasselnødder


skyr-havregrød toppet med kokosmel, ananas og hakket mynte


 brombær/hindbær-havregrød toppet med skyr og hjemmelavet mandelsmør

solsikke-havregrød med grovvalsede gryn, toppet med pærekompot og vanilje-skyr


havregrød toppet med kokosmel, kiwi og stikkelsbær/kiwi syltetøj

kakao/mynte-havregrød toppet med banan, hjemmelavet mandelsmør og hjemmelavet brombærsirup


æble/kanel-havregrød, toppet med skyr, æbletern, hjemmelavet æblesirup og hakkede mandler


kakao-havregrød toppet med banan, blomme og brombær


vanilje/mynte/skyr-havregrød toppet med appelsin og lidt frisk mynte


peanutbutter-havregrød toppet med varme hindbær, banan og hakkede peanuts


Jeg har haft en lang og hård dag, så nu har jeg smidt mig på sofaen, hvor jeg nok bliver til jeg går i seng. Jeg har været i skole, på 2 x arbejde, og oppe og træne med min mor, så jeg synes at jeg med god samvittighed kan slappe af nu. Heldigvis lavede jeg lavet lektierne til imorgen igår, så dem slipper jeg for at kæmpe med nu.
I morgen kommer min bedstefar, og så skal han hjælpe mig med at få min billedvæg helt på plads! Wiiiii!
Spørg endelig, hvis I vil have opskrifter på havregrød - jeg deler gerne ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar