onsdag den 25. september 2013

Picture Wall








Endelig, endelig, endelig er min billedvæg færdig! Jeg har teaset for den både her og på min instagram, og nu kan jeg vise jer det færdige resultat! Jeg er ikke helt sikker på at det er disse ting, der skal stå på hylderne, men jeg er virkelig, virkelig glad for resultatet! Jeg er vild med at det nu mere er en inspirationsvæg, der også har et par hylder, et gevir og nogle platter, i stedet for kun at være med billeder. Rammerne er de samme som jeg havde oppe før "renovationen" af vægen, men jeg brugte en del af min sommerferie på at male dem alle hvide, og billederne er en blanding af postkort, fotografier og tegninger. Jeg synes også at de hvide rammer gør den mere enkel og gennemført. Jeg elsker den virkelig, og er meget glad for at min bedstefar gad hjælpe mig med at hænge billeder op. For det er altså pænest hvis de hænger lige..! Hvis I vil se hvordan den så ud før kan I kigge HER

8 kommentarer:

  1. Er du færdig, det set godt ud! Jeg flytter i ny lejlighed lige om snart, det kan være jeg gør dig kunsten efter - det er sjældent jeg bliver særlig inspireret af interiør-indlæg, men det her er alligevel lidt for svedigt :D.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådanne kommentarer kan man da kun blive glad af! Mange tak Penny - du har lige gjort min dag 1000 gange bedre!:-)

      Slet
  2. åh hvor fedt, det er komplekst, kaos og ro på samme tid, hvor er det fedt, anderledes modigt. Man kan jo danne sig så mange indtryk på kryds og tværs af tingene, blive inspireret og bare mindes tilbage- en god ide:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak for den kommentar! Det gør mig super glad, for du har netop fanget hele idéen og tankerne bag vægen. Jeg er glad for at andre også kan se meningen med den!

      Slet
  3. Hold da k*** hvor er den fed!!! omg jeg elsker elsker elsker den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak! Jeg er også S I N D S Y G T glad for den!

      Slet