tirsdag den 3. september 2013

Random Facts #2


Jeg har haft både et gedekid og et lam boende i mit legehus da jeg var mindre. Dog ikke samtidig. Jeg elsker at rejse! Særligt USA har vundet mit hjerte, og jeg har et mål om at se alle staterne. Jeg er enormt sensitiv. Både i forhold til mennesker og omgivelser. Jeg fornemmer hurtigt andres sindstilstand, og det kan både være på godt og på ondt. Jeg elsker serien Criminal Minds, men tør ikke se det selv. Jeg har gået til svømning, volleyball, atletik, spinning, zumba og fodbold, men har først nu fundet min hylde inden for sport; fitness og løb. Jeg har derudover gået til billedskole og spejder da jeg var mindre. Begge ting var jeg glad for, men jeg er vokset fra det. Jeg HADER tysk. Jeg er bange for køer. Jeg kan ikke grine af fjernsyn, sjove billeder eller tegneserier. Jeg kan ikke lide slik fra Malaco. Jeg kan ikke sove hvis min dyne ikke ligger lige. Jeg har altid tyggegummi, iPhone, solbriller, læbepomade og høretelefoner på mig. Jeg kan ikke holde ud at have sko på uden sokker. Jeg tager billeder af stort set alt mad jeg spiser og laver, og har derfor mange kladder liggende med opskrifter til bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar