mandag den 16. september 2013

Random Facts #3


Jeg var i USA under terrorangrebet i New York, d. 11 september 2001. Heldigvis var jeg i den anden ende af USA, i staten Californien. Jeg elsker at tilbringe tid med mine brødre, og holder generelt set meget af at hygge med min familie. Jeg havde en lang periode hvor jeg ikke spiste ting, der (ifølge mig) klistrede - altså ting som yoghurt, smøreost osv. Jeg havde hele to oldeforældre indtil for lidt over et år siden, og jeg er så glad for at jeg lærte dem at kende. Jeg elskede dyr da jeg var lille. Jeg var også vild med film om dyr, og derfor var det Find Nemo, Spirit, Aristocats og Landet For Længe Siden, der blev fundet frem når jeg skulle se film, og ikke diverse prinsessefilm. Jeg ville gerne møde Usain Bolt, verdens hurtigste mand, hvis jeg skulle møde en kendt. Jeg skal ofte tisse når jeg bliver nervøs. Jeg regner ud hvor mange timers søvn jeg får, når jeg ligger mig til at sove. Jeg spiser omvendt med mit bestik. Jeg bliver let søsyg. Jeg er højdeskræk, og har derfor aldrig kravlet mere end en meter op i et træ. Jeg synger aldrig. Som i aldrig. Jeg er rigtig kilden - særligt i "siden". Jeg bryder mig ikke synderligt om vilde rutchebaner, og har derfor aldrig været helt syg efter at komme i forlystelsesparker.

1 kommentar:

  1. Haha, hverken højder eller vilde rutsjebaner bliver nogensinde min kop the - og jeg er også umanerligt kilden, og bliver rasende, hvis folk så meget som truer med det B-)
    Og så skal jeg også altid liiige tisse inden en eksamen :p

    - Anne

    SvarSlet