lørdag den 28. september 2013

Random Facts #4


Jeg blev døbt i februar 2012 og konfirmeret i maj 2012. Jeg spiser så meget havregrød at Emma tror jeg lever af det. Jeg har aldrig farvet mit hår, og gør i det hele taget ikke så meget ved det. Jeg duer ikke til at have neglelak på - jeg piller det af. Jeg elsker chokolade. Jeg tænker hver gang jeg har ryddet op, at denne gang skal jeg holde orden. Det er endnu ikke lykkedes. Jeg drømte på et tidspunkt om en navlepiercing, hvilket jeg bestemt ikke gør nu! Jeg elsker duften af grill og nyslået græs. Jeg synes at lyden af et telt, der åbnes en lun sommermorgen, er noget af det bedste! Jeg vil meget hellere gå end cykle, så hvis jeg har tid, vælger jeg at gå i skole frem for at cykle. Jeg ser ikke særlig mange film, for jeg har svært ved at koncentrere mig og leve mig ind i handlingen. Jeg har tit mange idéer til forskellige projekter, men det er ikke altid jeg får gjort noget ved det. Jeg ønskede mig en lillesøster, der skulle hedde Mille, dengang jeg var lille. I stedet fik jeg en Rasmus og en kat, der så kom til at hedde Mille. Jeg ELSKER at have gæster. Både når de er der, og de forberedelser, der hører med. Jeg kan ikke lide kød, der er bare en smule rødt. Jeg vil hellere have det overtilberedt. Jeg elsker at sove i en seng med nyvasket sengetøj. Jeg er ikke vågen. Indlægget her er nemlig planlagt, og jeg ligger højst sandsynligt stadig og sover.

Ligner vi hinanden på nogen punkter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar