torsdag den 26. september 2013

Tumblr Pictures #18












Billeder fra min tumblr: mariejosiasen.tumblr.com

I dag må I nøjes med et inspirations-indlæg, for jeg har ikke noget spændende på programmet. Jeg har været lidt træt af det hele i dag, så overskuddet har ikke været det store. Lige nu sidder jeg i min seng og laver lektier, for det skal jeg jo også have gjort. Jeg skulle have været oppe og træne, men efter en 13 km lang cykeltur i idræt og en dundrende hovedpine, endte jeg med at tage hjem, bage nogle sunde kammerjunker (de skal bruges i weekenden til et kage-projekt, samt spises af mine brødre) og så ellers bare slappe af og lave lektier. Nu overvejer jeg lidt at forkæle mig selv med noget internet-shopping (jeg elsker når der kommer pakker hjem til mig), men jeg skal lige retfærdiggøre det overfor mig selv og min konto. Jeg regner med at vende stærkt tilbage med et mere spændende indlæg i morgen! Vi læses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar