tirsdag den 15. oktober 2013

BoShop Competition


Spisestue: 

Kontor/"bibliotek": 

TV-stue: 

BoShop afholder en konkurrence blandt bloggere, hvor man kan vinde et gavekort til deres butik, hvis man skriver et indlæg om drømmestuen. Og som den indretnings-entutiast jeg er, siger jeg da ikke nej til sådan en udfordring - specielt ikke med den præmie på højkant!

Lige nu er der et hus i vores by, der står til salg, som både mine forældre og jeg meget gerne ville bo i. Derfor er det det hus' stuer, som jeg har indrettet med drømme-møbler fra BoShop. Det ville være så lækkert med så mange, store stuer. Og endnu federe med en masse lækre møbler. Jeg har tegnet hvordan jeg ville indrette det, og ovenover kan I se links til alle de møbler, der er brugt. Selvfølgelig skulle der supleres med pyntegenstande og personlige ting, men at have en "base", der så ud som den jeg har tegnet, ville være helt fantastisk!

2 kommentarer: