torsdag den 17. oktober 2013

Bærbar.com Batterier


Jeg bruger min computer rigtig meget. Den bliver brugt i skolen og til lektier, til praktiske ting som elevintra, mail og netbank, til billedredigering, blogging og blog-læsning, samt afslapning og facebook-tid. Jeg fik en MacBook Pro i konfirmationsgave for halvandet års tid siden, og det er den første og eneste computer jeg har haft. Jeg tror aldrig at jeg vil gå "tilbage" til noget andet mærke, for den er virkelig lækker og brugervenlig, og så er det bare super smart at den synkroniserer med min iPhone. Men havd så hvis den gik i stykker? Jeg tror at vi alle har prøvet, at sidde ved en computer, der altid skal være sluttet til strøm, for ikke at gå ud efter 5 minutter. Og der findes ikke noget mere irriterende! Det smarte ved en bærbar er jo netop, at man er uafhængig af hvor man befinder sig, og det er man ikke, hvis man hele tiden skal have en stikkontakt inden for rækkevide.
Derfor er bærbar.com et besøg værd! Her er der nemlig rig mulighed for at købe nye batterier til alverdens computere. Der er baterier til Acer, Mac, Asus, Compaq, Dell og mange, mange andre! Jeg er lige nu så heldig, at min Mac holder strøm lige så godt som da jeg fik den for halvandet års tid siden, men på et tidspunkt kan jeg forestille mig at batteri-kapaciteten går ned, og så er det da oplagt bare at skifte batteriet i stedet for at skifte hele computeren. Det er noget billigere og noget lettere. Priserne på bærbar.com er heller ikke noget at klage over, så jeg vil klart vende tilbage til denne side, hvis mit batteri pludselig skulle svigte. For som blogger, kan man jo ikke leve uden computer særligt længe ad gangen..!
I kan se hele bærbar.com's udvalg HER, og jeg vil næsten gå så vidt, som til at love, at I kan finde et batteri, der passer til netop jeres computer.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar