fredag den 11. oktober 2013

Copper


Kobber hitter for øjeblikket, og jeg er efterhånden hoppet med på bølgen. Det kan let blive for meget, men med få items, synes jeg at kobber kan give noget personlighed og kant til et rum. Sat sammen med hvide ting, synes jeg særligt at det er fint! Kobber er en varm nuance, og spiller derfor super godt sammen med kolde nuancer og materialer, så som hvidt porcelæn og marmor. Selvom jeg er blevet lidt hooked på trenden, har jeg ikke købt noget i kobber endnu. Jeg er nemlig ret overbevist om at dette er en trend, der kun er in en sæson eller to, så jeg vil ikke kaste for mange penge efter kobber-ting, som jeg senere bliver træt af. Men fint ser det ud!

I dag er der motionsdag på skolen, så jeg skal op på cyklen, og løbe op og ned ad nogle bakker. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg glæder mig, men på den anden side har vi tidligt fri, og så har vi F E R I E! Jeg har en ekstra grund til at jeg glæder mig til at få fri, for der tager jeg til København med min familie. Vi skal ind på Strøget, kigge lidt i butikker og på Café Norden (fast tradition når vi besøger byen). Hen på aftenen skal vi i Parken og se Danmark-Italien. Det glæder mine brødre og far sig selvfølgelig meget til, men det gør min mor og jeg faktisk også. Sidst vi så landskamp var i Hamborg, da vi så Danmark-Brasilien, og det var en fed oplevelse! Jeg glæder mig i hvert fald til en dag med kameraet om halsen, og min søde familie! Det kan kun blive en god start på ferien! God ferie til jer, når I når dertil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar