lørdag den 26. oktober 2013

Danbo.dk



Danbo Møbler er en butik med et hav af forskellige møbler. Der er lidt til enhver smag og indretningsstil, i både de fysiske butikker og på deres webshop. Der er også priser til enhver pengepung, så lige meget budget, burde det være muligt at finde fine møbler hos Danbo Møbler. Webshoppen er bygget super simpelt op, og giver mulighed for at søge på forskellige kategorier, og dermed danne sig et godt overblik over sortimentet.

Jeg har været inde og designe et par sofaer på deres hjemmeside. Flexi og Selection er to modulsofa-systemer, der begge gør det muligt at designe en sofa, der er skrædersyet til stuen og stilen derhjemme. Dermed er det slut med sofa-jagt og dårlige kompromisser. Mine to sofaer, har jeg lavet ud fra det jeg synes er pænt og praktisk. Jeg står ikke og mangler en sofa, og har derfor ikke haft nogle særlige kriterier i forhold til målene på sofaen, men 3D guiden på hjemmesiden er virkelig simpel at arbejde i, og meget let at forstå. Man vælger moduler, sætter dem sammen som man gerne vil have dem, vælger ben og stof, og så har du din færdige sofa. Det er hele tiden muligt at se i venstre hjørne hvor stor sofaen er, så du kan sikre dig at du ikke får den lavet 10 cm. for stor til din stue. Når du er helt færdig og tilfreds kan man udskrive sin sofa samt en liste over de moduler, ben osv. som man har sammensat, og dermed gå ind og købe det. Smart! I kan finde frem til 3D-sofa-designeren HER

Min oplevelse med Danbo er i det hele taget positiv, og det er et sted, jeg godt kunne finde på at kigge, når jeg på et tidspunkt står med egen lejlighed, og mangler en lille sofa, der lige netop kan se ud som jeg har tænkt mig.

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar