søndag den 6. oktober 2013

Dubuy.dk


Dubuy.dk er for mig en nyopdaget webshop, men der er så mange fine ting, at jeg klart vil vende tilbage dertil, når jeg på et tidspunkt står midt i julegave-ræset, eller har brug for at forkæle mig selv lidt. Det er nemlig en webshop med de ting jeg elsker; lækre ting til indretning. Jeg har ovenover fundet nogle af mine favoritter, men det er rigtig svært at vælge, da der så mange forskellige produkter på Dubuy

Vasen, der ligner en krøllet papirspose er jeg aldrig stødt på før, men hvor er den dog fin! Den er blevet tilføjet til min ønskeliste med det samme! Pæren, der ligner at den er i en isblok synes jeg er enormt sjov, men jeg ved ikke hvor jeg skulle placere den. Jeg går lidt med tanker om et opdateret natbord, men om denne kunne passe ind ved jeg ikke endnu (som I kan høre, bliver jeg aldrig færdig med mit værelse. Jeg får altid nye idéer). Sådan har jeg det også med karaflerne, der minder mig om mine fysik/kemi timer, lys-huset og de små vaser fra Kähler - jeg synes at det er nogle enormt lækre ting, som jeg hellere end gerne ville eje, men om jeg har plads til dem, ved jeg ikke. Jeg må lære at begrænse mig selv... Måske. En kridttavle kunne jeg derimod godt have brug for til at holde styr på mit til tider stressede liv, der resulterer i et stresset hoved, der til sidst ender med en sur Marie med hovedpine. Adventsstagen får vi også brug for på et tidspunkt, for inden vi ser os om er det jul (Jeg glæder mig allerede som et lille barn!)

Jeg synes I skal tage et kig forbi dubuy.dk, hvis I mangler ting til hjemmet eller ønsker til ønskelisten. Jeg garanterer jer for at I vil finde noget - og måske endda til billige priser.

Sponsoreret indlæg

2 kommentarer:

  1. Det er en mega fed vase!

    SvarSlet
  2. Super fede produkter. Har handlet der flere gange :-)

    SvarSlet