fredag den 18. oktober 2013

Eames RAR






Endelig, endelig, endelig er den min. Denne smukke stol har stået på min ønskeliste så undelig længe, og jeg troede aldrig at drømmen skulle blive realiseret. Men her er den. Enkel, feminin, klassisk, smuk, elegant og minimalistisk. Jeg er så glad for den, at jeg føler mig en smule overfladisk og materialistisk, for det er da skørt at blive glad for et møbel. Men det er jeg altså. Jeg har selv betalt den, og det gør nok også glæden lidt større. Jeg har sparret og sparret, og udregnet og udregnet, og nu blev der endelig råd, uden at min konto kom ned under den grænse, som jeg selv har sat. Jeg synes den passer fuldstændig perfekt ind på mit værelse!

Stolen er købt i Odense hos Ingvard Christensen, og jeg har kun pæne ord at sige om købet! Jeg var derinde en eftermiddag med min mor og spørge efter den, men da de ikke havde den i butikken, bestilte de den hjem til mig. Endda med 10% rabat! Nu er den så kommet, præcis på det tidspunkt de havde sagt. Jeg mailede til dem på et tidspunkt for at spørge om de havde en dato for leveringen (jeg var lidt usikker på om den kunne risikere at komme mens jeg var på efteråsferie), og heldigvis fik jeg svar tilbage super hurtigt! Det har været en rigtig positiv oplevelse, så hvis I vil ud og købe design-møbler, kan jeg kun anbefale dem! De har butik i Vejle, Esbjerg og Odense.

4 kommentarer:

  1. HVOR DEN SMUK og lækker!! ;)


    - lækkert køb :)

    god weekend ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også meget glad for den!

      I lige måde:-)

      Slet
  2. Hvor er den dejlig!<3
    Godt køb(;

    Kig gerne forbi:)<3
    http://winslow.bloggersdelight.dk/?p=234

    SvarSlet