torsdag den 3. oktober 2013

InstaMoments #7


Jeg har løbet tur med Luca og far, og fået beskidte sko. Jeg har fået 0 fejl i en problemregning! Jeg har smagt friske figner for første gang, og det var et hit, når den var bagt i ovnen og serveret med skyr. Jeg har drukket lækker smoothie efter træning. Jeg har lavet lektier. Jeg har siddet foran brændeovnen, spist slik og læst i H&M katalog en fredag aften. Jeg har modtaget pakker. Jeg har været ude og spise brunch med min mor. Jeg har set en død guldsmed. Jeg har heppet på marathonløbere. Jeg har fået serveret gammeldags æblekage hos mine bedsteforældre. Jeg har forberedt billedvæg. Jeg har snacket på ananas og nektarin. Jeg har set fine morgen- og aftenhimler. Jeg har fået hjælp af min bedstefar til at hænge billeder op. Jeg har drukket kaffe, og forsøgt at kurere hovedpine og træthed. Jeg har bagt sunde kammerjunker. Jeg har grint lidt af Luca, da han var blevet puttet med et tæppe af Malthe og en af hans venner. Det var ret sødt. Jeg har talt ned og glædet mig til en tur til KBH, landskamp og efterårsferie. Jeg har startet weekenden med god havregrød og boligmagasin. Jeg har trænet med min mor. Jeg har set både Rasmus og Malthe spille kamp. Jeg har taget billeder af min kat, der følte sig mere eller mindre som en droning midt i stuen. Jeg har spist ristaffel. Jeg har set Berlin Marathon og drømt om lækre møbler. Jeg har forkælet mig selv med varm kakao og tæpper, på en dag hvor jeg ikke var helt frisk. Jeg har set en hest nede i byen. Jeg har været helt alene oppe i FinForm. Jeg har drukket kaffe af min "to-go"-kop på vej til Odense. Jeg har grint af min kat, der elsker min Mac. Jeg har leget arkitekt og tegnet drømmehuse. Jeg har bagt cupcakes med Rittersport-overraskelse. Jeg har løbet tur med Luca, Malthe og min far.

2 kommentarer:

  1. Super skønt indlæg!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet