onsdag den 16. oktober 2013

InstaMoments #8


Jeg har holdt børnefødselsdag for Rasmus. Jeg har spist hjemmelavet pizza. Jeg har set vandpolo mens jeg trænede. Jeg har taget billeder af min mors fine blomster. Jeg har hygget mig på en efterårs-eftermiddag med nybagte boller, kaffe, puslespil og venindehygge med Emma. Jeg har tilbragt en aften i sofaen med en god krimi, kaffe og kage. Jeg har gået i solskin. Jeg har drukket kaffe til personalemøde. Jeg har drømt mig tilbage til Florida. Jeg har bagt sunde choko-boller. Jeg har taget billeder af indianer-bror. Jeg har fået varmen foran brændeovnen. Jeg har været alene hjemme med mine brødre, og derfor hygget med risengrød. Jeg har været med til motionsdag på skolen. Jeg har stået på toppen af Brændtholdt Bjerg, og fået efterårsferie, da det var mål på ruten til motionsdagen. Jeg har kørt til København. Jeg har spist voldsom god kage på café Norden. Jeg har været til landskamp i Parken. Jeg har grint af min mor og moster, da de prøvede badetøj og gymnastikdragter fra deres barndom, da vi tømte loft for mine bedsteforældre. Jeg har ventet på toget. Jeg har forkælet mig selv med den bedste salat længe! Jeg har savnet turen til Berlin. Jeg har læst i gamle Bo Bedre magasiner fra 80'erne. Jeg har taget billeder af fin solnedgang hos mine bedsteforældre. Jeg har indrettet en stue og et soveværelse i mine bedsteforældres forhave. Jeg har været lidt misundelig på den fine Carlsberg-plakat, som min mor fik med hjem fra min mormor og bedstefars loft. Jeg har handlet ind til 22 mennesker sammen med min mor. Jeg har gået ture ved vandet. Jeg har flettet en kurv. Jeg har bagt æble-crumble med æbler fra vores egen have her i sommerhuset, sammen med 3 søde små piger. Jeg har gået tur ved Tre Høje. Jeg har heppet på fodboldkamp mellem drengene og mændene. Jeg har lavet bål og spist pandekager og skumfiduser. Jeg har brugt tid for mig selv med min mac, en god bog og en kop kaffe i vindueskarmen. Jeg har taget flotte billeder. Jeg har set den mølle, som min tip-oldefar havde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar