lørdag den 19. oktober 2013

Magasin Softbras


I København fik jeg endelig brugt en del af det gavekort til Magasin, som jeg fik i fødselsdagsgave tilbage i marts. Faktisk købte jeg én i København, men da jeg kom hjem, var det den forkerte jeg havde købt, så jeg måtte ind i Odense og bytte den, og endte så med at købe to. Der var nemlig udsalg, så de har kostet 68 kr. stykket, og det synes jeg virkelig er en god pris! Det er Magasins eget mærke, og de havde dem også i den fineste mørkeblå farve, men da den var udsolgt i min størrelse, må den komme på ønskelisten i stedet. Jeg er i hvert fald helt vild med dem, og de sidder så pænt!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare elegante :-) Godt køb!
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet