mandag den 14. oktober 2013

Outfit: 091013



cardigan: Vero Moda - top: secondhand (købt på Carolines tictail) - jeans: American Eagle Outfitters (købt i USA) - støvler: Vagabond

Den her kombination er min favorit for tiden. Skinny jeans, en stor strik og chunky sko. Jeg elsker det, og ville hellere end gerne gå i det hver dag. Det er det perfekte efterårs-outfit, der både er varmt og lækkert at se på!

I dag tager jeg i sommerhus med min familie, og tre af mine forældres vennepar. Det giver samlet set 8 voksne, mig og 13 mindre børn. Der er mange drenge på mine brødres alder, så der bliver spillet en masse fodbold! I år er konceptet blevet udvidet lidt med pileflet og cupcake-pyntning for pigerne. Det plejer at være enormt hyggeligt at være afsted, så jeg glæder mig. Jeg har forberedt indlæg til jer, men måske kommer der også nogle opdateringer løbende, hvis jeg har noget at skrive om. Computer og kamera bliver i hvert fald medbragt, og der er også internet.

4 kommentarer:

  1. Super skønt outfit! :-)
    Kig gerne forbi -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Dejligt du kunne bruge toppen :-)

    SvarSlet