onsdag den 23. oktober 2013

Outfit: 231013


jeans: Forever21 - skjorte: H&M - støvler: Vagabond - tørklæde: Pieces - ringe: arvestykker

Her er hvad jeg har haft på i dag. For første gang i lang tid har jeg hvidt på, og jeg synes faktisk at det var et ret pænt outfit, der passede fint til en skoledag. Ringene har jeg altid på, så dem kan I forvente at finde på alle outfitbilleder. De er en del af mig, og jeg føler mig nøgen uden. Tørklædet er en nødvendighed, for der er pisse, hamrende koldt på min skole, og vi går alle og klaprer tænder. Brrrr.... 

Lige nu er jeg bare hjemme, og det er virkelig dejligt at slappe lidt af, efter den lange arbejdsdag i går, skole og to nætter i træk, hvor jeg ikke har sovet særlig godt. Jeg overvejer lidt at gå i gang med min matematikaflevering, men der er lang tid til deadlinen, så jeg ved ikke om jeg gider. Senere på eftermiddagen skal jeg op og træne med min mor, og det glæder jeg mig til. Det er så hyggeligt at bruge tid med hende på den måde. Jeg håber I har det godt!

2 kommentarer:

  1. Super flot outfit!<3

    Kig gerne forbi:)
    http://winslow.bloggersdelight.dk/?p=421

    SvarSlet