søndag den 13. oktober 2013

Random Facts #5


Billedet er fra et gammelt fotoshoot, som jeg havde med Emma. Find de andre billeder fra samme serie HER

Jeg har indkøbskurven fyldt op med lækre sager på diverse webshops, men det er sjældent, at jeg kan retfærdiggøre overfor mig selv at bestille noget af det hjem. Jeg har en far, der har spillet bordtennis på eliteplan. Jeg har aldrig brækket noget. Jeg har gået til springgymnastik, men aldrig lært at slå en vejrmølle. Jeg bryder mig ikke om at svømme og cykle. Jeg drømmer om at komme til Venedig og Paris. Jeg elsker at tegne, men mangler ofte fantasi til at finde på motiver. Jeg var bange for at køre tog da jeg var lille, efter at jeg havde hørt om nogle teorister, der havde sprunget en bombe i et tog. Jeg slikker altid bagsiden af min ske ren, før jeg spiser det, der er på skeen. Jeg elsker at plukke jordbær om sommeren, og ender altid med at spise lige så mange som jeg putter i skålen, for der er ikke noget bedre end sol-varme jordbær. Jeg bryder mig ikke om sorbet. Is skal være med fløde. Jeg frabeder mig fødselsdagssang når jeg har fødselsdag. Jeg er efterhånden blevet ret god til at fremlægge, og er ikke længere nervøs som i de mindre klasser. Jeg ved ingenting om politik, og det irriterer mig. På den anden side interesserer det mig ikke nok til at jeg får mig sat ind i det. Jeg både glæder mig og er meget nervøs, over at skulle på efterskole næste år! Jeg har aldrig stået på ski. Jeg synes at juletiden er det bedste i hele verden! Jeg elsker de vingummier, der på amerikansk hedder Peach Rings. Dem spiste jeg mange af i USA! Jeg kan ikke beslutte mig for om jeg tror på ånder og andre overnaturlige ting. Det er for skræmmende en tanke, til at jeg kan tage stilling. Jeg elsker at se madprogrammer. Jeg synes at tæer og fødder er noget af det ulækreste. Det er meget grænseoverskridende for mig at skulle klippe mine tånegle. Jeg er konstant stilforvirret med hensyn til mit tøj. Min indretningsstil er derimod rimelig sikker.

3 kommentarer:

  1. Haha, har også frabedt mig fødselsdags sang :D Troede jeg var den eneste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg troede også det var noget alle fik! Men jeg bryder mig VIRKELIG ikke om det!:-)

      Slet
  2. Vil du ikke lave et indlæg om webshops, alle de forskellige du bruger osv, for synes virkelig jeg mangler nogle i mit arkiv ;)

    SvarSlet