onsdag den 30. oktober 2013

Random Facts #6


Jeg ville ikke beskrive mig selv som sart, men alligevel får jeg nogen gange det fysisk dårligt ved synet af blod eller åbne sår. Tanken om at der kan komme bakterier ind under huden, giver mig myrekryb. Jeg er rimelig afhængig af Instagram. Jeg har altid en elastik om håndleddet. Jeg er lige begyndt på Gossip Girl. Jeg bryder mig ikke om julemad. Jeg elsker at læse. Jeg skal altid på kaffe-afvæning når jeg har tilbragt en weekend med mine bedsteforældre, for der bliver drukket virkelig meget kaffe. Jeg elsker lange gåture med min mor. Jeg kan godt lide den farvede del af lakrids-konfekt, men ikke lakrids-delen. Jeg har døjet meget med hovedpine, og går derfor til kranio sakral med jævne mellemrum. Jeg kan hverken fløjte eller pifte. Jeg fik ofte næseblod da jeg var lille, efter en episode, hvor jeg blev ramt af en af de der "låger" i indkøbscentrer. Jeg er utrolig bange for tandlæger, og får det fysisk dårligt inden en tandlæge-tid. Jeg elsker alene- og familetid. Jeg er dygtig i skolen, bortset fra tysk. Det er virkelig mit svage punkt. Jeg elsker at se friends. Jeg kæmper tit med følelsen af ikke at være god nok. Jeg fik først huller i ørene et par måneder før konfirmationen. Jeg har to jobs. Jeg nyder at ride, hvis det bare er en stille og rolig tur. Jeg tjekker min konto ofte og er meget økonomisk ansvarlig. Jeg tænker meget over mine valg, og hvad de betyder for min fremtid. Jeg har en kat, og ville enormt gerne have en lille ny killing (min mor skal bare overtales). Jeg var meget nervøs inden Berlin-turen, men det er nu et af de bedste minder jeg har fra min folkeskole-tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar