fredag den 4. oktober 2013

Redbird.dk Giveaway Winner


Nu har jeg trukket en vinder af min anden giveaway, hvor der var et gavekort på 200 kr. til redbird.dk på højkant. Vinderen blev Trine Stevn, som jeg har sendt en mail til.

I dag skal jeg holde børnefødselsdag for Rasmus. Det er også ved at være på høje tid, da han jo havde fødselsdag d. 1 september, og vi nu er trådt ind i oktober. Min mor tager på tøse-weekend, så jeg skal overtage pizza-bagning, og til dels også oprydningen og rengøringen. Heldigvis er jeg bedre til at lave pizza end min far, så det ender nok med at jeg laver mad, og han gør rent, og den arbejdsfordeling passer mig helt fint.
Lige nu sidder jeg dog og tegner det ultimative drømmehus med en spindende kat på min ene side, og en flittig lillebror på den anden side. Det kaldes fredagsafslapning.
Hvad bruger I jeres fredag på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar