fredag den 25. oktober 2013

Room Tour: Emma











Det er meget længe siden jeg har skrevet et "Room Tour"-indlæg, men her kommer der et. Emma (min veninde, der flere gange har optrådt her på bloggen) rykker hele tiden rundt på sit værelse, men her den anden aften var det færdigt (for nu) og helt oprydet og rengjort. Derfor skyndte jeg mig at tage nogle billeder, så I må lige bære over med belysningen. Værelset er blevet så fint, synes jeg! Jeg er vild med at det er så lyst og enkelt, men samtidig har en del små detaljer og humoristiske indslag. Fx. kraniet (der forresten blev købt i Urban Outfitters på Berlin-turen) og "message on wall"-teksten, der er hjemmelavet og klippet ud af forskellige farverige sider i magasiner. Jeg nyder at være på Emmas værelse, og den nye indretning falder utrolig meget i min smag!
Hvad synes I om Emmas værelse?

Jeg overvejer at starte disse "Room Tour"-indlæg op igen, så hvis I har fine værelser, som I gerne vil vise frem, kan I sende mig en mail på mariejosiasen@hotmail.com eller smide en kommentar. De forrige indlæg med forskellige værelser kan findes HER

2 kommentarer: