torsdag den 21. november 2013

Christmas Wishes #2

12: Højtalere, der kan sluttes til min computer - 13: Ismaskine - 14: 100 mm. macro objektiv - 15: Kamerastativ - 16: Fjernudløser 17: Bjørg ring 18: ASOS Swing Dress 19: Moss Copenhagen Evie top 20: Suveræne salater året rundt, af Tine Scheftelowitz - 21: Nyd dig sund, af Caroline Fibæk 22: Nanas kageri, af Nana Frolov Christensen - 23: A piece of cake, af Leila Lindholm 24: Blomsterbergs skønne klassikere, af Mette Blomsterberg - 25: Slip slikket, af Lone Rasmussen & Umahro Cadogan 26: Vero Moda Loui Lace Bodystocking 27: Moss Copenhagen Vilma Cardigan

Da jeg først kom i gang med at finde ønsker, er det nu gået meget godt. Her er anden del af min ønskeliste, og jeg har også en part 3 liggende klar til jer, som kommer ud om nogle dage. Jeg glæder, glæder, glæder mig til jul! Det første indlæg med ønsker kan I finde HER

2 kommentarer: