mandag den 11. november 2013

Dirksdesign.com


Jeg er lige blevet præsenteret for smykkehjemmesiden Dirksdesign.com og hold nu op, hvor har de mange smukke smykker! Jeg har ovenover valgt 4 ringe ud, der er mine ultimative favoritter! Jeg går stort set kun med ringe, og helst de meget enkle og lidt specielle af slagsen. Jeg har tre ringe, som jeg altid har på, men jeg tænker at de ovenstående også nok skulle kunne få plads på mine hænder. Særligt Bjørg ringen har jeg forelsket mig i! De tre ringe jeg altid har på er alle arvestykker, og har derfor en helt speciel betydning. De to af dem har jeg arvet efter min mor, mens den tredje er min oldemors gamle rav-ring. Jeg har mange andre smykker, men af en eller anden grund, er det altid ringe jeg tyer til, når jeg tager ekstra smykker på.

Nu er jeg som sagt et ring-menneske med hensyn til smykker, men der er også SÅ mange andre smukke smykker på hjememsiden! I kan blandt andet finde rigtig flotte sølvarmbånd på Dirksdesign! Blandt armbåndene er min favorit nok dette

Har I en favorit på hjemmesiden?
Hvad synes I om de ringe jeg har fundet frem?

2 kommentarer: